RSS

Am vazut ce imi place


Am inceput sa invat din greseli. Nu e tarziu, e taman bine. Nu mai am aceeasi incredere, pentru ca increderea trebuie pastrata si distribuita atent dupa selectii si mai atente.

Am vazut ca timpul fuge de mine si striga sa fac repede ceva ca sa nu ma trezesc cu primul regret, candva, intr`un tarziu destept.

Am vazut multe, dar totusi prea putine. Ti-as spune multe, dar vad bine ca nu are rost. Asa spui tu, iar eu nu vreau sa ajungi sa spui ca te agasez.

Am vazut ca facem ce trebuie, cu persoana care trebuie la momentul intarziat, sau sa-i spun nepotrivit?

Am vazut ca mintim mult, de teama. Am vazut ca am ajuns sa ne mintim ca fraierii.

Am vazut ca nu mai stie nimeni cum e sa respiri cu ochii inchisi si sa spui "Mi-e mai bine acum...".

Am vazut cum amintirile ne fura si cu greu scapam de sub vraja lor. Si am mai vazut cat de repede ne inselam si cadem atat de des in capcana iluziei.  Stim bine ca nu trebuie sa mai credem, dar ne place. Ne place aroma iluziei.

Ne plac multe, multe imposibile. Iar din cele posibile nici nu le dam atentia cuvenita sau nici macar nu stim sa le numim.

Ne place sa credem ca suntem unici, speciali, si cu vino`ncoa. Uitam insa ca de multe ori ne place mai mult sa fim o copie in societate.

Ne place sa ne relaxam si credem, adesea, ca munca e o etapa premergatoare relaxarii.Asa e, altfel dupa ce sa te relaxezi? Dar cat tine etapa asta premergatoare? Atat cat ochiul dracului te tine sub privirea-i agera.

Ne plac agitatia si zgomotul, fericirea cu muzica, si prietenii cu voie buna, dar nu vezi ca nu mai stii cum se aude tacerea?

Ne place ascensiunea, dar uitam ca vine odata cu zambetul si increderea de sine. Munca nu e totul, norocul se gaseste daca stii sa ii mai si dai drumu` ca unui fluture dintr`o zi de vara, de placere. 

Mie imi plac multe, iar vacanta asta vreau sa fac mai putine. Putine pe care nu am timp in zgomot sa le fac, putine ce imi deseneaza zambete, putine si neimpuse.

5 comentarii:

Anonim spunea...

adevarat zizi;;)



ne place s acrede k pamantul se invarte in jurul nostru..sa credem k mereu am lasat in spate o usa ..pe care sa ne putem intoarce knd vrem..dar atunci knd iti dai seama k tot e pierdut si nu mai ai putere sa lupti si sa o iei de la capat..e greu..dar accepti;;)

tyby_9292 spunea...

Am inceput...am vazut...ne plac...ne place...mie imi plac...te-ai pus ultima,dar nu cea din urma ;) ...ce ma fac eu cu tine andrule ?...ma omori cu zile...bvo...tine-o tot asa...(asta suna mai mult a incurajare, decat a comm...iti spusei k nu ma pricep la din astea >:P )

Andru` spunea...

merg si incurajarile tyby:D mulsumesc:D:*

Anonim spunea...

am vazut ca andreea scrie fumos:X si vrem s ne scrie in continuare
am vazut k desi s descurajeaza de multe ori:-l ea nu renuntza:*
am vazut k desi viseaza mai mereu se si trezeste s isi implineasca visele
...a vazut k ne place si k o iubim:X

:*:*:*:*

Unknown spunea...

sa suferi de boala vazului e o indreptare spre un leac ce trebuie inventat din bucatele mici

Trimiteți un comentariu