RSS

2011


La dracu cu toate! LA MULTI ANI!!!

E de bine, totul e bine. Orice decizie are parti bune si rele indiferent cat pare de corecta. N-aud de la nimeni niciun sfat, caci de aici inainte imi dictez la zi tot ce imi doresc... Nesimtitra, asa-i? :D

Bua, la multi ani! Vodka, vin, ce-o fi..pana si bere... Anu` nou se sarbatoreste cum se poate, cum se vrea, cum se doreste in irealitate.... Toate sunt bune, da-le dracu...


Se observa o usoara spre mare nervozitatea... Asa voi fi tot anul, conform uneia dintre superstitiile acestui popor minunat..in felul sau . Ce daaacaaa, asa am fost si la dracu` cu personalitatile diferite ale oamenilor. Nu ne acceptam, caci face parte din personalitatea noastra sa avem conceptii si principii dupa care sa ne ghidam... Si le voi urma cu sfintenie dupa bunul plac, ca si pana acum si n-am sa mai regret nimic nici macar cu gandul.


Imi doresc sa fiu la fel de cu bun simt si sa gandesc in continuare chiar si cand sunt moarta de somn, sau moarta de beata. Constiinta o sa o am mereu si slava domnului, e impacata deocamdata :)


La multi ani, defularea mea isi gaseste sfarsitul in paharul de vin de pe masa !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu