RSS

Ganduri de octombrie

A venit timpul ala in care stii ca trebuie sa schimbi ceva ca sa nu ramai amortit intr`o seara rece.
Sa mergi cu amintirile prin ploaie, doar tu cu amintirile ... O sa-ti fie mai dor, dar va fi un el langa tine, iar daca nu il faci tu sa fie.

Un fum placut cu gustul de atunci, o bere pentru noi si sa ne mai amintim si alta data.

Ochii tai se incadreaza in orice peisaj, un cameleon pentru sufletul lui. Mai uita-te o data si spune ce culoare vezi?

Ce-am avut si ce-am pierdut? De ce n-ai grija de cuvintele tale? Le-ai imprastiat pe un drum uscat, fara lacrimi.

Iarna trecuta...Nu vreau s-o inlocuiesc cu alta. Vantul ala nu l-as schimba, iar ochii mei n-ar fi altfel nici daca as vrea.

Vartejul asta lexical l-a adus in trecere si mi l-a lasat sa ma doara probabil... Stii.. probabil e ceva care e mai sigur, asta spre deosebire de posibil care e mai mult nu decat da...

Toamna e scoala, toamna trebuia sa fii tu, toamna o facem cum vrem noi, doar da-ne curcubeul din cutie. Cutia cu amintirile de vara, ea are cele mai multe curcubee.

Vreau licoarea fericirii si fumul sperantei...cu tine . Nu-mi spune ca e tarziu, mai bine uita-te din nou la ceas.




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu