RSS

Dor


N-am scris de mult. Nu aici. Mi-a fost dor...intr-un fel. Mi-e dor de multe, sunt dezgustata de atatea si caut un refugiu si aman. Da, aman pana o sa gasesc "ceva"-ul de care am nevoie.
Stii ca toti oamenii sunt buni? Dar ca toti sunt rai? Nu, nu ma incurc in idei. Am inceput sa fiu mai clara ca niciodata, mai calma ca nicicand si mi-e dor si de vechea "eu" , dar e tarziu sa regret si stiu ca nu-mi place sa regret.

Nu-mi plac minciunile si ma cam sufoca...si nu doar in ultimul timp. Nu fac nimic, nici sa remediez situatia, nici pentru nimic. Sunt intr-o letargie fara sens, astept sa se intample "ceva"-ul.

Nu mai cred. Nu cred in oameni. Inainte credeam si am gresit, stiu! Nici acum nu-i bine. Nu mai cred nici in mine.

Nu-mi plac scuzele si nici parerile de rau. Sunt penibile. Nimeni nu le zice ca le simte, dar e dragut sa te minti si sa ii minti si pe altii.

Stiu ca n-o sa schimb nimic, stiu ca am aiurat suficient pentru starea asta , dar am un dezgust pentru multe si nu mi-e bine, dar nu simt :)

4 comentarii:

urs spunea...

"Nu-mi plac scuzele si nici parerile de rau. " poi bine faci k 99% sunt false...nu cred k mai exista cneva kre sa simta asa ceva...j kt despre increderea in oameni cred k ai vazut k niki in "soruta" nu ar trebui sa ai. puup:*

Midnight Sun spunea...

ok..stiu ca sunt..muuuult prea visator..si mult prea optimist...dar mi se pare frumos sa crezi in oameni...si sa ai puterea ca indiferent de ceea ce ti se intampla sa continui sa crezi in oameni...si sa nu fii schimbat(a) de evenimente si de persoane...cred ca e..dragut sa crezi..sau..sa incerci macar..indiferent de..dezamagiri...adica..ok..oamenii sunt nashpa...si au accentuata o parte negativa...dar...daca stai bine sa ii cunosti..realizezi ca au o parte frumoasa pentru care merita ..increderea....p.s. ma refer la fete...fiindca..la baieti si eu sunt retincent in a avea parti frumoase si scuze adevarate.

Andru` spunea...

@ blue e cestia de maturizare si de dezamagiri si ca realizez singura ca nu e bine sa visezi cu atata convingere pt k iti iei teapa:P e bn sa visezi, dar cu realitate incorporata:P

AlexaAvram spunea...

Hmmm se pare ca ai o "problema"cu minciuna...pacat ca nu se poate face nimic impotriva ei...dar daca stai bine sa te gandesti poate vei minti si tu sau ai mintit candva cu un motiv bine intemeiat sau din motivul ca adevarul ar fi distrus alte suflete:)

Trimiteți un comentariu